Autoportret


Tocmai am avut un vizitator,baga-mi-as pula in ala care lasa usa deschisa la intrarea in bloc…..un martor de-al lui g-sus.
Am vorbit la intrare 10 minute………pe mine ma doare burta de ras…….el a plecat injurand in italiana….

allmostakillah

Mda,la indemnul celorlalte 7 personalitati ale mele am decis sa le fac publice.Asa ca….tadam…..

Soarta a vrut sa ma decid chiar de ziua numelui asa ca….”la multi ani mie,la multi ani blogului si sanatate la pesti”

Probabil ca ar trebui pentru inceput sa spun cate ceva despre mine.Sunt inalt,frumos si potent.Unii spun despre mine ca atunci cand m-am nascut soarele s-a oprit pe cer timp de 3 zile doar ca sa ma priveasca pe mine.Altii au impartit zvonuri cum ca as fi usor rasist si xenofob,dar nu e adevarat.Erau doar niste poponari negri invidiosi.Sa moara mama lor!

In caz ca nu v-ati dat seama inca sunt ateu,din punct de vedere politic sunt de dreapta si de stanga deopotriva,beau ca un porc,fumez numai ce cultiv eu si push-erii mei….hmmm…sunt PERFECT.

Ne-auzim prin comentarii.Ati belit pula!

Despre allmostakillah

i hate stupid animals,such as:humans,unicorns and dolphins
Acest articol a fost publicat în parerea mea și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Autoportret

  1. cristean zice:

    sa fie intr-un ceas cu cuc! te bag la blogroll cand ma lasa si pe mine cineva la calculatoru’ meu.

Lasă un răspuns

