Luni,1 nov 2010


Abia m-am trezit asa ca sa o luam cu inceputul:buna dimineata……Buna dimineata o pula!!!

Pe data de 1 noimbrie,pentru cei ce nu stiu,s-a abatut asupra Italiei,in general si asupra orasului meu(Firenze),in special un front atmosferic de joasa presiune cu tendinte ciclonice,provenind dinspre peninsula scandinavica.Pentru profani,ploaia.

A venit zdreamta si nu a mai plecat.A inundat,a distrus,a omorat dar,mai grav,m-a sechestrat in casa.Nu mai am de mancare,nu mai am de baut…baga-mi-as pula,mi s-a terminat si laptele si cafeaua mea are in momentul asta gust de ca-k.Pe la sfarsitul lui octombrie mi-am spalat niste rufe si le-am insirat la soare ca sa se usuce…..Sunt si acum in balcon.

Apropos de balcon,de aici de la etajul 4 se vad perfect doua lucruri:

1.se vede ca ploaia nu se mai termina

be)se vede cum imi rugineste incet,incet bicicleta in fata blocului.

Sunt un sinistrat nenorocit,asta sunt.Frontule atmosferic de joasa presiune cu tendinte ciclonice,provenind dinspre peninsula scandinavica care produci ploaie…TE URASC!

Despre allmostakillah

i hate stupid animals,such as:humans,unicorns and dolphins
Acest articol a fost publicat în parerea mea și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Luni,1 nov 2010

  1. Luana zice:

    Iaca, am venit să te înjur, deşi nu am chef să te înjur. 😛 Dar ce nu fac eu pentru tine!

    • Dana B. zice:

      şi io, şi io !
      am venit sa ma bucur ca zdreamţei aleia de ploaie ii place la machiavello acasa si inca nu se apropie de fernando de la caransebes
      hihihi [evileyes]

  2. irinel zice:

    ti-a trimis-o giachi goguleeeeeeeeeeeeeeee

Lasă un răspuns

