Pai puni si tu ca di-o cinzaca…..


Mah,voua va place CSI Miami?Azi am vazut un control de la Sanepidu’ italienesc in direct.Tanti controloarea aia era ceva scos parca din filmele politiste americane.A inspectat bucataria,baia,magazia imbracata intr-un combinezon din ala alb ca alea folosite de vanatorii de fantome…asta doar dupa ce s-a ocupat timp de 40 de minute de partea birocratica studiind cu atentie ‘jde mii de dosare pline cu toate actele firmei respective.

Ce facea nevasta-mea in timpul asta?Ei bine ii prepara doamnei politist un sandwich.Un frumos sandwich cu ton si crema de ciuperci.Am crezut ca i s-a facut foame duduii dar mi-au venit niste dubii cand a cerut sa-i fie taiat in 5 bucati.Nu,nu avea gura mica. A scos insa un contenitor din ala futuristic plini de luminite,ecrane cu cristale lichide si butoane colorate si a introdus bucatile una cate una in compartimente separate.Va urma probabil o serie de teste specifice.Dupa care a plecat in treaba ei lasand in urma o lista cu lucrurile ce trebuie remediate pana vineri(n.r12/11)cand urmeaza controlul adevarat in compania sefilor ei.

Dupa ce a plecat nu am putut sa nu ma gandesc la sanepidu’ romanesc.Imi amintesc ca acum cativa ani lucram ca barman in Romania si toate controalele de la Sanepid/politie/gardienii publici/pompieri/camatari/mos craciun decurgeau in proportie de 85% cam la fel.

-Buna ziua,tinerete.Ia pune o cinzaca de Party(Party e o votca imputita facuta pe timpuri de sc.Alfincool Iasi).Mie fa-mi un tun(tun era o bautura facuta din votca party si lichior de zmeura de la aceiasi societate comerciala),zice celalalt.

-Vine baiatu’!

-Pai pana servim asa o cinzaca ia spune mataluta cum stam cu actele si cu curatenia.Ai pus clor amestecat cu soda caustica in ligheanu’ pentru pahare?Si cine astepti sa dea deie deoparti zapada aia d-afara?

Pai stati ca de-abia am venit,acum ma duceam…bla,bla,bla,bla.Da’ nu se poate rezolva cumva ca sa fie bine pentru toti?

-Pai puni si tu ca di-o cinzaca

Va multumesc

Da’ sa stii ca ma intorc dupa juma’ de ora si sa gasesc bec…..si pi-aishi si pi-afara

Eu cred ca am evoluat….aici nu are cine sa-ti primeasca spaga…..ramai cu ea in buzunar ca prostu’.

p.s. Peste 3 ore incepe meciul Fiorentinei pe stadionul Romei…daca va intereseaza.Eu o sa o iau usor-usor spre pub,imediat ce imi gasesc esarfa mov.Forza viola!

p.p.s. Ah,ca era sa uit…..

Despre allmostakillah

i hate stupid animals,such as:humans,unicorns and dolphins
Acest articol a fost publicat în parerea mea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

