Holy fucking bible


Eu sunt sfanta biblie….si adevar graiesc

-ma fut pe stiinta…..eu sunt o carte

-daca vei manca fructe de mare vei sfarsi in iad…..daca vei omora homosexualii cu pietre vei sta in dreapta tatalui

-preotii sunt alesi de Dumnezeu pentru a molesta baieteii sub 14 ani

-Femeia să înveţe în tăcere, cu toată supunerea.Femeii nu-i dau voie să înveţe pe alţii, nici să se ridice mai presus de bărbat, ci să stea în tăcere.

1 timotei 2:12

-eu nu am nevoie de logica…….si nici tu nu vei avea.

-spoiler alert:Isus moare la sfarsit

-am fost scrisa de ciobani in epoca de bronz…….trebuie sa fiu acceptata ca adevarul absolut

-stii ca tot ce spun e adevarat…………pentru ca iti spun EU ca e adevarat

-ma vei folosi intotdeauna ca scuza pentru ignoranta ta

-sunt o carte acurata din punct de vedere istoric………lumea are 6000 ani

-durere si suferinta eterna……..pentru cei ce se indoiesc de dragostea lui Dumnezeu pentru ei

-pamantul este centrul sistemului sau solar………..serios ca e

-nimic nu poate fi creat din nimic………..cu exceptia lui Dumnezeu

-Dumnezeu este atotputernic…….de aceia are nevoie ca oamenii  sa faca comisioane pentru el

-Isus a spus sa nu te inchini la idoli……………ingenunchiati deci si rugati-va la picioarele lui

-sa nu judeci pe altii………eu te voi judeca pentru toata viata pe care ai dus-o

-Dumnezeu a creat homosexualii pentru ca voi sa ii ardeti pe rug

-toti facem parte din planul maret al lui Dumnezeu……….la sfarsit toti vom fi pedepsiti

-incest=WINcest

-dinozauri?……….LOL!!!1!

-nimeni nu a dovedit ca sunt o fictiune……………….partile alea la care te referi tu sunt metafore si trebuie intelese pentru a putea intra in paradis

-„sa nu ucizi”…………..decat in numele meu

-incepeti un razboi………………impiedicati progresul stiintific

via kontraband

 

 

Despre allmostakillah

i hate stupid animals,such as:humans,unicorns and dolphins
Acest articol a fost publicat în muzical-artistic-lautaresti. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

