Blog seralo-maratonico-diluvial


Au mama mea!…Cata mai ploaia p’afaraaaaa!!!!Ploua si e frig da’ io sunt 8imist;lasa ca e bine asa ….mai bine sa ploua acum decat cand e soare si frumos afara.

E genul ala de vreme perfect pentru a numara bani,a face sex sau a batea vecinu’.Io personal,sex am facut dimineata pe stomacu’ gol.Dupa ce mi-a plecat obiectu’ de facut sex la munca m-am apucat de numarat banii.Am fost profund dezamagit de cat de putin timp mi-a trebuit ca sa ii numar pe toti.Dupa asta am inceput sa vizionez prostia umana in toata splendoarea ei.Niste neni…vreo 1500 la numar,s-au apucat ei sa participe la „maratonul orasului Firenze”.

Bah,ej nebun!?Azi dimineata era 1° in oras si aia alergau in chiloti naic pe strazi sub o ploaie din aia parsiva formata din picaturi taiose intr-o forma de agregare indescifrabila ce ti se infingeau direct in oase.M-am uitat vreo 10 minute la ei(cam cat a durat sa merg la magazinu’ de la colt ca sa iau paine)si mi s-a micsorat pula intr-un hal de nu am mai gasit-o vreo ora prin pantaloni.

Cred ca sunt singurul care a observat ironia maratonului anul asta.Maraton cunoscut si sub numele de „corri per la vita”(un fel de „alearga pentru viata”).Ha ha ha.Eu l-as fi numit „Alearga pentru pneumonie”.

Despre allmostakillah

i hate stupid animals,such as:humans,unicorns and dolphins
Acest articol a fost publicat în parerea mea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

