Batranul invalid,veteran de razboi gravid.


Azi s-a suparat unu’ din asta  pe mine.Eram in autobuz si am indraznit sa nu ii dau locul meu pe scaun.Eu veneam de pe un santier unde am stat in picioare 10 ore….el venea de-acasa si se ducea la bingo cu prietenii.

Daca printre voi sunt batrani invalizi,veterani de razbou ramasi insarcinati si cu copil in brate aflati ca nenea asta v-a costat locul meu pe scaun pentru eternitate…..

Despre allmostakillah

i hate stupid animals,such as:humans,unicorns and dolphins
Acest articol a fost publicat în mondene și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Batranul invalid,veteran de razboi gravid.

  1. cristean zice:

    stii care-s mai muisti? aia care n-au nicio treaba si de pe scaunu’ lor iti fac panarama tie ca nu te scoli pentru o baba. si da, vorba ta, poate tu esti muci de oboseala.

Lasă un răspuns

