cu tramvaiu prin ploaie


Ce mijto e`n tramvaiu`meu.

Atat.Vroiam doar sa ma falesc cu noul meu N8…
Si pentru ca viata-i zdreamta eu ma duc la mare acu`.Pulamea…..sper sa nu ma-nnec.
Vorim mai tarziu ca acum am destele prea mari pentru tastatura.

Despre allmostakillah

i hate stupid animals,such as:humans,unicorns and dolphins
Acest articol a fost publicat în parerea mea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la cu tramvaiu prin ploaie

  1. Pingback: am luat un virus…formatati-ma. | allmostakillah(born Toby Wilde)

Lasă un răspuns

