Emoţie de iarbă (via Oanamaria)


Cine zice ca nu sunt un iubitor de …..hmm….poezie?

A venit a venit marijuana

Aş vrea să o plantez undeva.

La lumina unui neon,

Sau mai bine, în ghiveciul din mintea mea.

Mă tem că n-am să mai fumez, uneori,

C-o să mă urmărească maşini de poliţie cu sirene stridente până la nori.

Că o să mă ascund într-un beci străin

Dar o să mă găsească câinii, cu mirosul lor fin.

Şi-atunci mă lungesc sub pat şi tac,

Alung paranoia şi-o înec în mare

Te şuier şi te rog să-mi aduci

O oală mare cu mâncare. … Read More

via Oanamaria

Despre allmostakillah

i hate stupid animals,such as:humans,unicorns and dolphins
Acest articol a fost publicat în parerea mea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

