® Da’ Schengen ăsta ce ne dă maică? (via Nu crede ce ţi se spune, cercetează!)


® Da' Schengen ăsta ce ne dă maică? Întrebarea pe care mi-a pus-o tanti Mimi, vecina mea de peste drum, este firească, de bun simţ, pragmatică şi la un nivel de cunoaştere situat mai jos de genunchiul broaştei lui Creangă. La cei 84 de ani ai săi, respectabila bătrînică, deşi news-coholică, din discuţiile comentatorilor televizaţi nu prea înţelegea despre ce e vorba. Bine, pot face pariu că nu a înţeles nici după ce i-am explicat eu, dar asta este altă poveste! Dacă nu mi-a ieşit c … Read More

via Nu crede ce ţi se spune, cercetează!

Despre allmostakillah

i hate stupid animals,such as:humans,unicorns and dolphins
Acest articol a fost publicat în mondene. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

