Tema pentru acasa


Va mi amintiți când erați mici și venea mama voastră înainte de culcare sa va sărute pe frunte?V-ați gândit vreodată ca înainte cu câteva secunde e posibil sa fi făcut sex oral cu tatăl vostru?

Daca nu ….de-acum înainte sigur o sa va gândiți.

Despre allmostakillah

i hate stupid animals,such as:humans,unicorns and dolphins
Acest articol a fost publicat în parerea mea și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Tema pentru acasa

  1. Scârbosu' zice:

    La mine , de obicei , tata dădea noroc cu mine , că nu mă pupa mama pe frunte , deci e posibil să fi făcut laba sau să fi băgat degetele în mij , cur , sfârcuri , la mama sau alteia .

  2. Gaborul zice:

    Tare asta, in sfarsit un blogger pe gustu meu ca pana acum am dat numai de poieti in plm

Lasă un răspuns

