Activitati secundare


Din lipsa de activitate(pentru ca turneul de 1000 de mărci dolari de pe fulltilt începe peste 4 ore și 17 minute și eu încep sa fac clătite cu dulceața de caise abia peste 18 minute) am mai dat o tura p’an bloagele din blogosfera.Nu asa la întâmplare ci doar la cele din top.Din zetop vreau sa zic.

Acolo(în blogosfera)am văzut o chestie hmmm…cel puțin caraghioasa.Absolut toți blogerii de vaza ai patriei se au unii pe alții prin blogroll-urile proprietate personala.Aaa! Si toți scriu au cam același post;doar ca folosesc cuvinte proprii.

Avem astfel doua posibilități:ori blogosfera romanească este de fapt cea mai tare familie francmasona din toate timpurile(ceea ce este cel puțin legal deoarece este un drept al nostru sa fim masoni) ,ori blogosfera este de fapt o ființa superioara dintr-o galaxie îndepărtata,ființa ce ne-a creat pe noi toți de fapt prin celebrul big-bang (explozia orgasmului din timpul actului sexual virtual,mai mic și răsturnat pe care l-a întreținut cu o virgina acum câteva mii de ani).

De la ce m-am luat,întrebați?M-am luat de la faptul ca am văzut la unu’-n blog un post despre o oarecare reclama la o oarecare marca de mașini făcuta de o țara oarecare și în care se terfelește un popor est-european oarecare.Eu am filmulețul ala de te youtube salvat ca ciorna de vreo luna de zile.N-am considerat însa ca aceasta mizerie merita publicitate gratuita sau nu din partea mea.Chiar și negativa,tot publicitate se numește.

Propunere de restabilire a ordinii publice în blogosfera.

Sa se aleagă dom’le un singur blogger fruntaș,un maistru intre bloggeri,un fel de mecanic de blog sau pilot de blog care sa scrie tâmpenii considerate mainstream (mainstreamu’ asta e un fel de fitze) iar ceilalți sa își dea cu părerea prin comentarii…astfel nu mai pierdem timpul de-aiurea prin rețea,nu mai ajutam la creșterea mediocrilor în zetop din cauza de multe clickuri și,cel mai important,salvam viata a cel puțin o mie de mausi(pentru ca este un risc foarte mare Cabrale sa se rupă).

Despre allmostakillah

i hate stupid animals,such as:humans,unicorns and dolphins
Acest articol a fost publicat în mondene și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Activitati secundare

  1. cristean zice:

    vezi c-ai uitat sa dai pinguri spre bloggerii mari:))). btw, si tu esti calificat la turneul ala? sau e altul? io-s calificat la unu’ de 1000 care incepe la 1 noaptea. cre’ ca maine nu mai ajung la birou. stau sa fiu printre ultimii care nu intra in bani, ca de obicei.

    • eu sunt calificat la asta de 1000 care incepe la 9:40(cred ca e cate unu’ pentru fiecare tara ca al meu se cheama 1000 italian freeroll)…ora mea…si bineinteles sa nu uitam de marele 100k care cade exact de ziua lu’ mama…pe 6 feb….i-am zis deja sa mearga pe la biserici si manastiri sa aprinda dealea-dealea–

  2. Pingback: Ipocrit | allmostakillah(born Toby Wilde)

Lasă un răspuns

