Re:dezbatere/pedeapsa cu moartea


Am citit aici un post care are un subiect ce m-a fascinat întotdeauna.Aceasta este poziția mea vis-a-vis de acest subiect.

Domnu’ Lovin am o veste proasta pentru dumneavoastră.Dumneata nu ești de acord cu pedeapsa capitala doar în cazurile a,b și c.Dumneata ești de acord cu pedeapsa capitala punct.Asi vrea sa înțeleg mecanismul prin care ați ales cele trei fapte ce merita aceasta pedeapsa și de ce ați exclus celelalte fapte(fapte ce,în funcție de conjunctura pot fi la fel dacă nu mai grave….de la caz la caz).Haideți sa o luam sistematic:
-sa zicem ca pe mine ma cheamă Itic.Nu cred ca asasinii bunicilor dumitale merita moartea mai mult decât asasinii bunicilor mei prin lagăre.Bine,asta e interpretabil…haideți sa exageram puțin.
Eu sunt Gigi,un bătrân senil veteran de razboi și stau la parterul blocului din strada Rozelor.Mi se pune pata într-o zi pe copiii vecinilor care bat toata ziua mingea în fereastra mea și ii adun pe toți la subsol și pentru ca am cunostințe medicale le amputez câte o mana și un picior doar pentru plăcerea mea morbida de ai vedea țopăind prin curte.Aaa! Si le tai și limbile pentru ca nu pot sa dorm cu toata harmalaia aia pe care o fac.Sunt sigur ca sistemul nostru sanitar funcționează perfect asa ca am încredere ca nu va muri nici unul dintre micile zgâtii.Ce pedeapsa credeți ca mi se cuvine?

Next case: sunt Elena,o tânăra talentata din Pocreaca și la prima mea călătorie în afara ulițelor satului,chiar în gara de nord în capitala,sunt bătuta tâlhărita și violata.12 zile la rând,într-un beci.In a 12 zi,în timp ce 2 ma țin și al treilea ma arde cu țigara pe obraz,ma zbat și reușesc sa ii smulg unuia dintre ei cuțitul și le iau gatul la toți.Buimaca reușesc sa urc scările împleticindu-ma și ajung la parterul casei unde dau buzna în bucătărie,acolo găsind o femeie la masa împreuna cu un adolescent(probabil soția și copilul unuia dintre violatori).Aia se pune pe urlat când ma vede plina de sânge și urmează o altercație ciudata….viata e de căcat asa ca după 2-3 minute aia doi rămân întinși pe jos morți.Si ea și copilul.Ce pedeapsa mi s-ar cuveni domnule Lovin.

Pot continua pana mâine și probabil ca pot fi arestat înainte sa termin de scris postul și pus sub acuza de „minte mult prea bolnava” asa ca o sa încerc sa trag niște concluzii mult prea evidente.

1. Dumneata(oricine altcineva dealtfel)nu ai capacitatea intelectuala de a înțelege toate aspectele unei decizii extreme ca aceasta și e absolut imposibil sa faci un top al gravitații faptelor pentru a alege apoi cei trei sau patru sau zece „câștigători” care sa primească premiu un scaun electric sau mai știu eu ce.

2.Din păcate singura soluție care ar putea sa echilibreze oarecum situația asta deplorabila în care s-a ajuns în urma a 2000 de ani de crime mai mari sau mai mici este „legea talionului” cu care sunt 100% de acord.Nu asa însa,fără cap și coada sau fără discernământ.Ar trebui sa se stabilească o perioada de timp,un fel de „era talionului” la sfârșitul căreia omenirea va ieși plina de cicatrici și dezgustata de ea însăși.Sunt sigur însa ca perioada imediat următoare „acestei ere a talionului” va fi un fel de zona de tampon ce va duce la diminuarea (nu sunt atât de ignorant încât sa spun eradicarea)criminalității.Durata medie de timp în care s-ar îndeplini acest lucru,după mine,dacă am începe imediat,cam 150 ani.Probabil ca nepoții noștri ar putea începe de la capăt o noua existenta bazata pe o noua scara de valori.

Disclaimer: aceasta este părerea mea proprie și personala și nu încerc sa o promovez în detrimentul societății civilizate.Daca timpul ne va dovedi însa ca eu nu sunt doar un caz izolat ci unul ce tinde spre plus infinit ca număr de adepți cred ca la un moment dat va trebui sa o luați în considerație.

Despre allmostakillah

i hate stupid animals,such as:humans,unicorns and dolphins
Acest articol a fost publicat în parerea mea și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

