Spada(tweet)


Mi-ar fi plăcut sa fac parte din proiectul Spada…..cred.Dar n-o sa am niciodată 300 de vizitatori pe zi pentru ca nu-i vreau…am casa mica,e mai la subsol asa…..mai underground……

Aștept oricum cu nerăbdare războiul total ce va cuprinde Facebookul.Pentru ca e mult mai distructiv distractiv sa aduni bloggerii în cete,caste,triburi în mod organizat și sa ii privești cum se scuipa.Imi permit însa sa fiu ușor reticent în ce privește plusul pe care îl va aduce un astfel de proiect blogosferei pentru ca e foarte cunoscuta în lume calitatea de precupeți-cocalari-scandalagii-pupincuriști a blogarilor mioritici.

Eu aduc popcornu’…..care vine cu berea?

Despre allmostakillah

i hate stupid animals,such as:humans,unicorns and dolphins
Acest articol a fost publicat în parerea mea și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

