Baba si mitraliera


Citind realitatea mi-am adus aminte de o expresie ghidusa din copilarie:

„[…],baba și mitraliera avionul mitraliera” sau cum pana mea era…..

Imediat ce am întrezărit titlul m-a trecut un fior pe șira spinării.Hait,mi-am zis,pana aci ți-a fost ghiaure,în sfârșit a găsit Arhi/mega/ultra episcopia o metoda de a va combate…ateilor care sunteți atei.

Abia mai târziu m-am mai liniștit și chiar am înțeles aluzia fina:pai cu ce altceva ar putea defila o structura care propovăduiește pacea pe pământ decât cu un avion de război?

Pace fiilor!

Despre allmostakillah

i hate stupid animals,such as:humans,unicorns and dolphins
Acest articol a fost publicat în de Doamne-ajuta! și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Baba si mitraliera

  1. cristean zice:

    pai n-au gasit avion de pace…

  2. cristean zice:

    pulaaaaa, 1000 hits. tre’ sa dai de baut.

  3. inahinah zice:

    io de-aseara ma tot inteb la ce le-or folosi preafericitilor aveoanele alea?
    sa le dea, nene. sa le dea….ca asa-i bine. sa nu duca lipsa de nimic. ca si ei dau muie cat cuprinde cand e vorba de enoriasi, da?

Lasă un răspuns

