Mere,pere…ma rog,fructe in general…..


Baaaaah,barabatii chiar e porci.Da’ de ce sa n-are voie mah Viorica de tzatze de plastic?.De ce sa nu se simte și ea tânăra ca atunci când iera tânăra?Hai ba Ionița…nu fi boulangist…hai ca vreau sa vad pe antena întâi un realitisou cu operația neveste-tii,lua-i-as sfârcu’-n gura.

A,Viorico,degeaba

Când eram tânără nu purtam sutiene. Aveam două mere frumoase. Între timp, mi ­s-au lăsat sânii, aş vrea să-mi pun silicoane, dar nu mă lasă bărba­ti-miu!

ca porcii prefera perele.

Intr-o alta ordine a aceleiasi idei cercetatorii au decis ca eu sunt mai bun……

Aaaa ca mi-am amintit…Muie ciutacu’!!!(pentru ca ai fani prosti…si analfabeti……si mai esti si urat,da-te dreaq).

Despre allmostakillah

i hate stupid animals,such as:humans,unicorns and dolphins
Acest articol a fost publicat în mondene și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Mere,pere…ma rog,fructe in general…..

  1. inahinah zice:

    aidei, bre…acuma te iei dupa o echipa de cercetatori obeji care au concluzionat ca?
    zau asha
    sunt grasi si grashi.
    :))

  2. inahinah zice:

    te las, bre…jubileaza.
    nah
    :))

  3. inahinah zice:

    sa stii ca trecu ceva apa pe dambovitsa de cand nu i-a mai zis nimeni pe frun blog lu ciutacu muie. chiar picase in uitare sarmanu grandoman.
    noroc cu tine
    :))
    p.s. i-a luat fatsa la muie badea. ala isi ia zilnic.
    si cand ma gandesc ca am colegi care imi citeaza zilnic din „zicerile lu badea”…imi vine sa ma duuuuuuuuuc….

Lasă un răspuns

