Draga Ruxandra,


ce ingenuu sunt! Eu credeam ca o sa apară vreo completare la blog cu scuze de rigoare sau măcar cu actualizări cu privire la faptele petrecute în realitate în curtea aia….ți-ai găsit.
Apropos sa știi ca idioțenia cronica nu se vindeca prin ștersul comentariilor ci,din păcate,chiar prin ceea ce iți spuneam eu ieri.
Tu chiar ești jurnalista?Jurnalista,jurnalista???Îmi pare foarte rău ca nu am fost profesor la facultatea de jurnalism pe care ai „absolvit-o” pentru ca îmi place și mie sexul oral la fel de mult ca și profesorilor de acolo.Asta e …cine n-are noroc,n-are…..

Despre allmostakillah

i hate stupid animals,such as:humans,unicorns and dolphins
Acest articol a fost publicat în parerea mea și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Draga Ruxandra,

  1. animal00 zice:

    Amuzanta fata aia ” cum mama lu’ Lassie să-ţi fractureze coastele o muşcătură de câine?”

    oare in lumea ei toti cainii sunt ciuuaua? 😀

  2. danette zice:

    Asta merita sa fie data in judecata , iar ca pedeapsa sa fie obligata sa presteze cate-un sex oral fiecarui caine vagabond pe care-l apara de dupa paravanul asa-zisei „iubiri de animal”.

Lasă un răspuns

