Matinal


Am încercat toata viata,și încă mai încerc sa nu ma găsesc în situația nasolă de a spăla vase.Dar câteodată viata…….știți voi.Astfel am ajuns sa descopăr în dimineața asta ca îmi place la nebunie cum îmi scârțâie degetele pe suprafața unei farfurii curata și umede.

Știu exact care e întrebarea ce va frământa și răspunsul e DA!.Am început sa o terorizez pe nevasta-mea cu sunetul ala.

P.S. vad în ziar ca băiatul ala care s-a sinucis la Galați prin aruncare de pe bloc fumase salvie etnobotanice de-n alea.Câți tineri cu un viitor strălucit în fata trebuie sa mai moara în țara aia pana când guvernul ala de căcat își va da seama ca TREBUIE sa legalizeze marijuana pentru a împiedica astfel de acte extreme sa se repete?

P.P.S. o fi oare cazul sa fac o categorie noua de bloguri de „cafea matinala”?

Despre allmostakillah

i hate stupid animals,such as:humans,unicorns and dolphins
Acest articol a fost publicat în parerea mea și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

