Bagheta magica


Cred ca acesta e visul secret și/sau umed a cel puțin 78% din populația Terrei.In acest procentaj ma aflu inclus,bineînțeles și eu.Problema cu baghetele magice însa e ca ele tind sa ….hmmmmm…….sa nu existe în realitate.Asa ca m-am văzut nevoit sa îmi construiesc una „cu mânuțele-astea doua”.Nu o sa ma apuc acum sa fac glume tâmpite de genul: pentru a construi o bagheta magica aveți nevoie de o bagheta obișnuita și putina magie,pentru ca nu-i frumos.Dar dacă aveți la îndemâna o bagheta obișnuita e un bun început.

Materiale necesare

-o bagheta

-o folie de aluminiu de bucătărie

-2 caței de usturoi

-niscaiva patrunjel proaspăt

-puțin unt

Proces tehnologic

In primul rând nu trebuie sa va panicați dacă bagheta voastră e strâmba sau veche de 2 zile.E buna și-asa.In al doilea rând trebuie sa înțelegeți ca aceasta rețeta nu este un fel de mâncare  persé,ci mai mult un fel de anti pasto pana e gata shaorma sau bigmacu’ sau ce pana mea folosiți voi ca sa umpleți mațu’.Daca deja ați băgat în fizic 2(doua)sticle de bere Moretti de 660 ml fiecare,atunci chiar ca nu aveți nici o șansa sa faceți mațu pătrat.Deci mai bine comandați și o pizza pana faceți bagheta.

Sa revenim deci.luați cu grija bagheta și tăiați-o felii.Nu băgaț cutâtu’ ca-n ghiaur p’an la capăt ci lăsați-le puțin legate una de alta.Acum vine partea complicata.Pisați usturoiul și amestecați-l cu untul și putina sare și cu patrunjelul tocat mărunt, mărunt, mărunt (©Bacovia).Mânjiți feliile de pâine pe fiecare parte cu maglavaizul rezultat și recompuneți bagheta în forma ei inițiala.Înveliți-o în folia de aluminiu ca sa nu-i fie frig și dați-o la cuptor vreo do’o’jde minute ca sa se moaie untu și sa se absoarbe.Atât!

Rezultatele experimentului(pot varia de la caz la caz)

Eu unul am constatat pe propria piele ca are darul de a absorbi toata berea strânsa în stomac în ultimele 3 ore și o împiedica sa mi se urce în creier…cel puțin atât cât îmi trebuie ca sa postez.

Despre allmostakillah

i hate stupid animals,such as:humans,unicorns and dolphins
Acest articol a fost publicat în pali-v-ar foamea și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Bagheta magica

  1. julika zice:

    garlic bread a la killaru`.suna bine.

  2. inahinah zice:

    maine fac bagheta asta. parol. ca m-ai innebunit total. am apa-n gura.

  3. inahinah zice:

    mai, omule. mi-i lene sa ies dupa bagheta la ora asta. da’ maine, ies negresit.

  4. Pingback: Gastronomicon….. | allmostakillah(born Toby Wilde)

Lasă un răspuns

