Premiul intai cu coronita…..coronita de aia de la morti.


Stiu ca i-am zis lu’ Jule’s ca ma duc la somn da’ n-am putut sa ma abtin cand am citit ca Madalina Manole e nominalizata la premiile muzicale radio ca Artista anului .Stau si incerc sa imi amintesc cand a publicat ea ultima data ceva in domeniul muzical si imi vine in minte o poza de-a mea in curu’ gol intins pe blana de urs.Cred ca aveam fro 3 ani.

Dar poate ma insel si premiile radio pentru artistul anului se dau si pentru artistul cu cea mai cool moarte transformata in circ public.

Despre allmostakillah

i hate stupid animals,such as:humans,unicorns and dolphins
Acest articol a fost publicat în mondene și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Premiul intai cu coronita…..coronita de aia de la morti.

  1. inahinah zice:

    neica, io ma declar ingretsoshata de sinuciza aia. pe bune. si de tsucalarii traditionali care o compara acuma cu aretha.
    deci, sa-i dea post mortem cate coronitse vor ei si sa incheie dracu subiectu.

  2. julika zice:

    pai…de ce te miri? nu stii ca asa e la noi? dupa razboi,multi viteji se arata.pe mine nu ma mai surprinde absolut nimic.

Lasă un răspuns

