Familie mare…renumeratie….hmmm…dupa buget……


Auzisem zilele trecute pe la teveuri și citisem și prin presa online ca s-au gândit ăștia de va conduc țara sa dea înapoi la bugetari vreo 15 % din aia 25% luați cu japca.M-am bucurat pentru maica-mea care lucrează la spital și am sunat-o ca sa o felicit.Sa vezi surpriza surprizelor.Avand in vedere ca la Iasi sunt mult prea inainte fata de restul tarii au adoptat o strategie smechera de a proteja cetateanul.Si cand zic cetateanul,vreau sa spun bugetul local.

„Unele”(și sincer nu știu ce înseamna asta în afara de …culmea…..exact spitalul unde lucrează maica-mea)spitale se pare ca vor trece sub tutela primăriilor respectivelor localități.Nu ma întrebați de ce trebuie un spital sa fie subordonat unui domn primar pentru ca sincer habar nu știu.Oricum ar fi….primul lucru pe care l-a făcut primarul Iașului,cică ,a fost sa trimită o circulara spitalelor ce se vor afla sub jurisdicția s-a prin care ii anunța pe angajați sa nu se gândească la măriri și alți cai verzi pe pereți pentru ca nu ie bani.Nu conteaza ce voteaza guvernu’ ca nu guvernu’ conduce Iasu’.Clar?

In momentul ala am devenit foarte gelos și bineînțeles ca tot de maica-mea m-am luat.De ce nu mai făcut și pe mine mama asa de meschin și machiavelic ca sa pot trai și eu ca toți romanii în România?Sa ma integrez și io în comunitatea aia ca sa furam cu toții și dacă ni se interzice sa furam sa inventam noi planuri de japca și noi scheme de sa se întoarce și la mine banii parandarat cumva……Aud???

Despre allmostakillah

i hate stupid animals,such as:humans,unicorns and dolphins
Acest articol a fost publicat în social și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Familie mare…renumeratie….hmmm…dupa buget……

  1. cristean zice:

    zi merci ca nu esti asistenta in iasi!

Lasă un răspuns

