Eugenia


 

Pentru nevorbitoarele de limba italiana:pune-ți mana de învățați……

Mi-a murit pisica

Era un TIR,venea incoa’

Ii strigai „opreste-te!e mâța colea!”

Da el nu m-a inteles

Nici nu-ti zic ce fata a facut

cand a vazut mâța imprastiata pe sosea.

Si-acuma nu….nu mai e mâța….

Mi-a murit mâțaaaaaa…..mi-a murit mâțaaaaaa….

Mi-a ramas tot kit-katu’ si vreo 30 farfurii de lapte.

Cui le dau io acum ca nu mai am motanu’?

Ce ma fac io fara mâța?

L-a mancat in cur sa traverseze…

L-a mancat sa traverseze,l-a mancat sa traversezeeeeeeee

Io cred ca soferul era orb

Cum sa nu vezi mâța colea?

L-a mancat in cur sa traverseze…

L-a mancat sa traverseze,l-a mancat sa traversezeeeeeeee

Mi-a murit mâțaaaaaa…..mi-a murit mâțaaaaaa….

Si-acuma nu….nu mai e mâța….

Miaaooo, Miaaooo, Miaaaooo, Miaaooo.

Mi-a murit mâțaaaaaa…..mi-a murit mâțaaaaaa….

Si-acuma nu….nu mai e mâța….

Despre allmostakillah

i hate stupid animals,such as:humans,unicorns and dolphins
Acest articol a fost publicat în muzical-artistic-lautaresti. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Eugenia

  1. Eugenia zice:

    Ioi, Doamne feri, că mi-ai stricat melodia din cap! :))))))

  2. julika zice:

    =)) =)) =)) foarte profunde versuri!=))

Lasă un răspuns

