gunoieru’


Mama ce surpriza mișto mi-au făcut ăștia de la gunoaie azi,chiar în sfânta zi de miercuri 16 februarie,ocazie cu care urez un călduros la mulți ani celor ce poarta numele de sfinții miercuri 16 februarie.Mi-au trimis factura.30 de euri și 46 de bănuți.Eu mai am deja doua facturi neplătite asta urmând a fi a treia.Chiar coae…..ce ma fac dacă îmi taie ăștia gunoiu’?

Oricum nu despre asta vroiam sa scriu ci despre faptul ca la ora de dirigenție copiii vor învață despre mita,șpaga și alte alea….Cica profesorii…da ați auzit bine…profesorii vor învață copiii ca florile dăruite lor de aceștia din urma cu ocazia sfintei zile de 8 martie…ocazie cu care bla-bla-bla…sunt de fapt corupție mascata și ar trebui sa înceteze.

Acum io nu am nimic cu profesorii,unii dintre ei îmi sunt chiar simpatici,da’ îmi spune și mie careva ce pula mea fac io cu sutele alea de bibelouri care mi-au rămas prin vitrina din sufragerie???

Serios ca dacă nu ar fi atât de tragic ar fi aproape comic,asa insa e doar tragi-comic.Tragedia rezulta din sondajul astora:

Sondaj – ce cred tinerii din Romania despre coruptie

In cadrul acestui proiect a fost realizat si un sondaj, in perioada 3-11 mai 2010, care a vizat 1.300 de tineri cu varsta intre 16 si 26 de ani, din municipiile Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Buzau si Focsani.

Concluziile sondajui de opinie realizat in 2010:
-► doar 24% dintre tineri asimileaza coruptia cu spaga
-► 37% dintre tineri: „coruptia mare” are loc doar la nivel inalt (politicieni, conducerea tarii)
-► 40% nu stiu sa dea exemple concrete de „coruptie mare”
-► 32% nu stiu ce este „coruptia mica”
-► 54% dintre tineri afirma ca au dat spaga, in special la medici
-► 42% dintre tineri au dat bani si cadouri fara sa li se ceara acest lucru
-► 10% au dat spaga pentru ca li s-a cerut

Mai mult, in opinia tinerilor, coruptia poate fi „buna” atunci cand usureaza serviciile medicale sau cand ajuta la obtinerea mai rapida a unor lucruri sau servicii.

Da mah,54% zic ca au dat șpaga la medic.Problema e ca 98,6% din medici au declarat ca nu au luat niciodată șpaga.Poate ca la ora de dirigenție ar trebui sa învățați copiii sa nu mai minta.Zic și io….

p.s.fără vrăjeala mah,care îmi da și mie 181 de euro ca la a treia factura neplătita îmi taie ăștia gunoiul….hai ca și io v-am ajutat bulangiilor când ați avut nevoie…

Despre allmostakillah

i hate stupid animals,such as:humans,unicorns and dolphins
Acest articol a fost publicat în social și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la gunoieru’

  1. cristean zice:

    la focsani??? hahah. pai, la focsani e o chestie de onoare sa dai spaga, ma. de mic! (de foarte mic, in cazul meu.) pai cum sa nu dai spaga, vrei sa rada ailalti spagari de tine??? ce ma mira e ca au recunoscut. aia-i chiar ciudat.

    PS: 181 de euro n-am. sunt sarac. stau dupa 70 de euro diurna de cand m-am intors din elvetia. am 46 de centesimi, mi-au ramas.

Lasă un răspuns

