Ghidul micului criminal


Leapsa lu’ Julika.

10 lucruri pentru care as ucide.

10.Un loc în echipa de fotbal a copiilor de la bloc.

9.Ciocolata

8.Sabina

7.Pentru a vedea senzatia provocata+ciocolata

6.O tigara+ciocolata

5.Convingerile mele(politice sau altcumva)+inghetata cu ciocolata

4.Respect.+toate dulciurile din lume cu gust de ciocolata

3.Planeta.Da,eu sunt unul care crede ca planeta Terra trebuie sa supraviețuiască rasei umane și mie mi-ar plăcea sa cred ca am făcut tot ce am putut pentru a o ajuta.

2.Familia.Nu cred ca e nevoie de prea multe explicații aici.

1.Logica.Cred ca fără familia mea as putea sa ma adaptez….dar fără logica nu cred ca as supraviețui.

Sa va explic acum cum sta treaba cu topul.Nu este un top al importantei motivelor ce m-ar determina sa ucid ,ci o scara a timpului .Cam astea erau motivele mele de pe vremea când aveam vreo 6 ani și pana în prezent.Sunt sigur ca cu trecerea timpului se vor adăuga și altele….îmi vine în minte primul meu copil…..sau al doilea……sau primul meu cancer……sau al doilea……sau prima excursie extragalactica……sau o partida de sex cu o pandoriana……..iar după al ‘nșpelea război nuclear pentru o fututa de bareta de ciocolata…….

Despre allmostakillah

i hate stupid animals,such as:humans,unicorns and dolphins
Acest articol a fost publicat în parerea mea și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Ghidul micului criminal

  1. julika zice:

    dude,iu hev ăn obseşăn cu ciucalata.nu e rău! îmi place topul tău!:D

Lasă un răspuns

