Mobìlă


Mama ce chitrosi sunt boulangistii ăștia de la Orange.Cum mah pentru 5 euro supra luna îmi dați doar 10000 de minute13 zile nonstop de vorbit?Si io ce fac în celelalte 17?Sa vedeți ce v-o luați voi în gura când aia de la cosmote o sa dea 4 luni pe luna de convorbiri internaționale……..Zgârciților….

Hmm…..oare ce loc de munca au cei ce consuma constant 10000 de minute de convorbiri pe luna?Oare când mai au timp sa mănânce sau sa facă sex?Oare fuck?Neaaaah…de când telefoanele au vibrații sigur nu.Mda,se pare ca pe foamea asta singurul mod de a le încețoșa privirea proștilor e sa le dai multe minute…..și ei se înghesuie și se calca în picioare pentru ele de parca minutele alea le-ar prelungi viata.Eu am un plan tarifar care zice cam asa:contra modicei sume de 48 euro pe luna sunteti fericitul posesor a

-200 min/sapt             =800 min/luna

-50 sms or mms/sapt =200 sms or mms/luna

-2048 Mbits de trafic internet/luna

Haideti sa va spun ce am auzit eu acum 2 minute in casti avand in vedere ca ne apropiem de sfarsitul lunii….

pana azi,bla,bla,bla..ati consumat 14 minute..bla,bla,bla…..5 sms nationale……bla,bla,bla…..37 Mbits de trafic.

Partea cea mai comica e ca telefonul asta e de serviciu.L-am luat ca sa îmi ușureze munca și relațiile de serviciu.Ce fac eu în restul timpului când nu vorbesc la telefon,ma întrebați?De obicei muncesc,sau vorbesc fata în fata cu prietenii,sau stau cu soția,sau „stau” cu soția…..

Bah guri sparte dați mii de minute ca doar nu dați de la voi,da’ dați în pula mea mai puține ca sa ajungă la toata lumea,ca rămân o grămada de sărmani nevorbiți……

Despre allmostakillah

i hate stupid animals,such as:humans,unicorns and dolphins
Acest articol a fost publicat în mondene și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Mobìlă

  1. Pingback: Reclama……tii | allmostakillah(born Toby Wilde)

Lasă un răspuns

