Circarul


M-am tot uitat zilele trecute pe net printre toate materialele media cu revolta din Egipt.Poze,filme,desene,picturi,etc și singurul personaj pe care nu l-am văzut nicăieri pe-acolo e prostul ala cu abdomen plat.Da. cretinul ala căruia i-au crescut coarne pentru ca prea mulți oligofreni îl baga în seama.

Pai bine ma, cârnațule…simplul fapt ca despre asta tu crezi ca poate a fost sau nu acolo deja înseamna ca a făcut mai mult ca tine.Pentru ca el a fost sau nu….tu doar ai frecato în direct neproducând absolut nimic altceva în afara de dioxid de carbon.De ce nu lași tu oamenii mari cu servicii puțin mai importante ca al tău sa facă ceva constructiv pentru țară,iar tu continua sa faci ce faci mai bine…gibonule.Fa circ și înjura-l pe Băsescu.Ca atâta poți și doar pentru asta ești plătit. Nu te-a întrebat nimeni de politica mediului orient,de geografie de analiza politica a Europei sau de fizica cuantica pentru ca suntem conștienți ca nu te duce neuronul.

Chiar,poate îmi spune careva și mie de ce maimuța asta trebuie sa aibă parte de atâta băgare în seama și de asemenea salariu pentru o treaba pe care o face la fel de bine(dacă nu cumva mai bine)și nea’ Gigi de la măcelărie,și tanti Rodica de la mercerie și nea Victor care s-a pensionat pe caz de boala de la C.U.G și mama și sora-mea și ceilalți prieteni ai mei pe care ii consider mult mai cool și mult mai culți.Din cauza ca prea mulți inculți salivează când ii vad moaca pe post a ajuns gibonul karatist sa creadă ca înjurarea de Basesti e o arta și o sa urle și o sa se zbată pana ii plesnește vena sa o treacă în nomenclatorul de meserii.Si când nu o sa mai fie Băsescu ce o sa facă oare?Ducându-și destinul la împlinire credeți ca o sa se sinucidă și o sa ne lase?Neah!Nu avem noi norocul asta.O sa continue sa își duca existenta parazitara în simbioza cu următorul Basesc continuând sa se hrănească cu onomatopeele fanilor săi,sugând în continuare țâța unor circari care au descoperit în el o mina de aur.

Celor ce cred ca poți deveni analist politic prin simpatie molipsindu-te după ce lingi ecranul televizorului pe care apare moaca lui Badea le recomand „In gura presei”.Sau dacă au pierdut transmisia pot urmări una dintre emisiunile înrudite cu aceasta gen nora pentru mama,povesti la miezul nopții,un show capatos,divertis sau big brother.

P.S.Nu-mi amintesc sa fi auzit pe nicăieri cum ca „presa” s-ar fi  raliat cu emisiunea ce se vrea reprezentativa pentru scopul ei în România.Hmm…poate nu a auzit încă de aceasta….

P.P.S.Scuze Juliko….

Despre allmostakillah

i hate stupid animals,such as:humans,unicorns and dolphins
Acest articol a fost publicat în parerea mea și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Circarul

  1. julika zice:

    m-au trecut toate apele…am zis ca te-ai luat de bon jovi…cu badea poti sa te iei de gat oricand,ca n-am nicio treaba.:))

  2. inahinah zice:

    il baga prea multa lume in seama…si nu merita, pe bune. e un neica nimeni, cu creierul spalat de felix.
    adelin trebuia sa-i dea ignore, nu sa se oboseasca. nu merita nici macar sa-i arzi o flegma intre felinare.

    • chiar ca singurul lucru pe care poti sa il faci ca sa ii intarati si sa ii disperi pe fraierii astia e sa nu ii mai bagi in seama…..Badea mi s-a parut de prima data cand l-am vazut un infatuat care e in stare sa se sinucida in direct daca ii vorbesti prea urat sau te iei de curva de ma-sa
      cineva mi-a trimis mai demult niste filmulete facute cu celularul cu niste decapitari de ostatici pe la binladen p’acolo…nu am avut niciodata stomacul sa ma uit la ele dar la sinuciderea in direct a lui Badea cred ca as asista cu floricele si bere razand in hohote….

Lasă un răspuns

