Cum sa faci bani online fara sa muncesti


Europarlamentarul român Laszlo Tokes, împreună cu mai mulţi membri ai UDMR Cluj, a primit, ieri, cetăţenia ungară, în cadrul unei ceremonii care a avut loc la consulatul ţării vecine din Cluj-Napoca.Cel putin asa sustin astia.Nu stiu de ce mi se pare ca nu prea e constitutional ca un parlamentar al unei tari sa aiba o alta cetatenie decat a tarii unde munceste la ei la birou acolosha.Treaba voastra…da’ daca va aude Arnold Schwartzenegger ati belito.Si daca chiar ma insel si e posibil atunci va anunt ca imi depun oficial candidatura pentru ocuparea postului de rege al Burundi-ului.

Intr-o nota mai vesela ashea…..zilele trecute ma certam cu nevasta-mea pe o tema foarte serioasa.Se pare ca un nene de prin Australia s-a dus acu’ cateva zile si a facut ceea ce nimanui nu i-a trecut prin cap in ultimii 150 000 de ani(dupa aia mai destepti)sau in ultimii 2000 de ani (dupa crestini).S-a dus el frumos la cel mai apropiat birou de inregistrat brevete si inventii si a inregistrat singura inventie nerevendicata pana acum…roata.Da,roata…aia rotunda de se striga la jocurile populare romanesti.Nu prea mai conteaza ce va fi de-acum incolo,daca ii vor da drepturi retroactive sau nu,important e ca a facuto si pentru asta merita o tona si trei sferturi de aplauze.Pe acelasi sistem i-am zis nevesti-mii ca eu ma duc maine dimineata si imi inregistrez inventia mea proprie si personala:”apa calda„.Ea mi-a spus ca nu se poate asa ceva,ca nimeni nu ma va asculta si mi-a indicat cu dragoste adresa celui mai apropiat spital de nebuni.Dar eu nu ma las asa usor….stiu sigur ca inventia mea va avea succes.Multi vor spune ca de fapt io nu am inventat nimic ci doar am perfectionat o inventie a unui predecesor de-al meu,si anume „apa”,dar sunt doar calomnii.Va anunt mai incolo cum a decurs.Noapte buna si plina de sex va doresc.

P.S. oare ma urasc japonezii?

P.P.S. titlul l-am ales ca sa atrag prostii aia de au idei de afaceri cu multe clicutzuri si putina munca…..

Despre allmostakillah

i hate stupid animals,such as:humans,unicorns and dolphins
Acest articol a fost publicat în parerea mea și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Cum sa faci bani online fara sa muncesti

  1. inahinah zice:

    da’ prometeu o fi inregistrat focu’?
    ca pi mine ma bate gandu sa -mi bag de-o marca inregistrata pe tema focului.
    nu de alta, da’ vine vremi grele

  2. calic dar gingash zice:

    sa nu cumva sa brevetezi varful la creion…ca deja am facut-o eu

Lasă un răspuns

