hope


Ma chinui de vreo 45 minute sa trimit un sms de solidarietate prin care sa donez 2 euro Crucii Rosii Italiane pentru prietenii japonezi ce mi-au daruit atata de-a lungul existentei mele de l masini la jucarii la filme horror sau desene animate…..Si de 45 minute ma zgaiesc la mesajul „transmitere sms in curs” fara ca nimic sa se intample….

Nu stiu ce e mai trist,faptulca nu imi permit sa ii ajut decat cu 2 euro sau faptul ca operatorul meu telefonic e un idiot care nu vrea sa colaboreze(cu toate ca figureaza pe lista operatorilor care pot accesa numarul 45500).Intre timp mi-a aparut pe telefon mesajul „ne pare rau mesajul d-voastra nu poate fi trimis la numarul selectionat”.Mai incerc odata dar se pare ca pana la urma trebuie sa imi iau 2-3 zile libere si sa ma duc personal in Japonia ca sa le duc 3 paturi si doua sticle cu apa proaspata.Sau poate e mai bine sa fac ce face restul lumii si sa ma rog pentru ei?Hmm…..

Daca vreti si voi sa faceti ceva(va avertizez ca de data asta e pur filantropic…nu aveti nimic de castigat dina asta asa ca ar fi bine sa o faca doar cei care vor cu adevarat sa ajute,ceilalti puteti sa va intoarceti linistiti la stirile cu Zavoranca si Irinel)aruncati un ochi si aici……sau daca locuiti in Italia puteti sa vorbiti cu ei ca stiu ei sa va indrume…

Despre allmostakillah

i hate stupid animals,such as:humans,unicorns and dolphins
Acest articol a fost publicat în social și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

