Scurt,ca-i gata pranzul….


Tocmai am vazut reclama romaneasca la o pasta de dinti.Cica „albire tridimensionala”.Asta ofera ei.Sa inteleg ca imi trebuie ochelari 3d ca sa imi vad dintii?

Despre allmostakillah

i hate stupid animals,such as:humans,unicorns and dolphins
Acest articol a fost publicat în parerea mea și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Scurt,ca-i gata pranzul….

  1. inahinah zice:

    bai, tu te razi de reclamele de la tara noastra?
    unde e frumos si cetatenii folosesc un tub de pasta pe an, bai?
    si unde cetatenii si cetatencele isi sckimba periuta de dinti de doo ori in veatsa, bai?
    te rog frumos.
    avem dinti albiti tridimensional. da?
    p.s. si ce pacatele mele consumi la pranz? ca esti feroce cu retetele alea.
    ia, ispiteste-ma nitsel…

    • avand in vedere ca la mine e inca 7 jumate si stau pe net de o ora cred ca e timpul sa te invat sa gatesti o cafea…..
      deci….se aseaza cana dedesupt..se apasa butonul……se face o piscare de jos in sus a cestii in timp ce cu incheietura se face o miscare de rotatie spre inapoi la nivelul gurii…..pofta buna!

Lasă un răspuns

