Reclama……tii


Am niște prieteni prin blogroll care au grave probleme cauzate de metrou.In sensul ca dau în metrou peste tot felul de oameni care le cauzează auditiv,olfactiv sau vizibil.Si uite-asa mi-am amintit io despre reclama aia la tigaia magica,aia care vine imediat după Badea în reluare.

[…]și ie asa buna și lasă un sos bun și nu ie deloc gras ca n-are de unde grăsime dacă decât ungi[…]…asa zice una bucata zarzavagioaica de Bolintin cu apartament semidecomandat și balcon închis cu termopan în Bucale.Având în vedere ca minorii proprietate personala petrec 12 ore pe zi învățând limbajul asta la televiziunili educative și doar 20 ore pe luna la scoală învățând ca nu e chiar corect …nici nu ma mai mir.

Un comentariu aleatoriu și total neimportant pe blogul Inei ma făcut sa ma gândesc la ceea ce eu cred ca e cea mai nociva și nelegiuita reclama din ultimii 50 de ani.Ma refer la spotul ala tâmpit la Dolce teve….ala cu „fa-i cadou mamei tale 3000 de filme pe luna”.Cam asta e momentul în care mi-am dat seama ca matematica e o curva.
3000 x 2,15 h(în medie cu tot cu reclame) =6450 h
6450 h : 24h/zi =268,75 zile…..
Oh dear lord and sweet Gesus have mercy….Cine o sa ne mai dea de mâncare?Cine o sa facă curat în casa?Cine o sa ne spele șosetele????Cine o sa ne mai pregătească pachețelul pentru scoală sau pentru servici?Cineeee?????Ca sa nu mai vorbim de faptul ca țara va produce o armata de mame supraponderale și cu inimi slabe datorate vieții râncede și fără de mișcare.Ati încercat voi vreodată sa stați așezați în fotolii 3000 de ore pe luna?Știți ce durere de cur e?

Veata greu pe romanii ăștia;vorbesc 13 zile în sir la mobil,vad 3000 de filme pe luna….Da’ chiar…..cine pula mea face 3000 de filme pe luna ca sa ii sature pe nătângii ăștia?

Văzând obiectiv frumoasele și naționalele calupuri de publicitate de la adăpostul distantei ce ma desparte de eventuala obligație de a folosi produsele pe care le propovăduiesc(aproximativ 2000 km)am impresia ca vor mai exista posturi asemănătoare.

Despre allmostakillah

i hate stupid animals,such as:humans,unicorns and dolphins
Acest articol a fost publicat în parerea mea și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Reclama……tii

  1. inahinah zice:

    mah, tu nu pune la indoiala capacitatea fimeii de a sta la teve non-stop, da?
    si de a privi trei mii de filme pe luna, in timp ce vorbeste la mobil, da?
    ti-as zice io niste nume, da’ mi-i ca citeste frunu din neamu meu…..si p’orma se lasa cu acatiste la taica popa.

    • nici nu ma gandesc sa ma indoiesc…de fapt chiar sunt sigur de asta…problema mea e insa ca cine imi mai da de mancare de baut cine mai calca si etc…….
      uite de asta nu i-am spus io nevesti-mii inca ca astia au inventat televizorul…..cand am luat-o de fumeie i-am facut cadou un caleidoscop din ala cu pietricele colorate si i-am zis ca asta e maximul de tehnologie la care a ajuns lumea pana in prezent….

  2. inahinah zice:

    oh, da.
    de parca te crede careva ca te-ai insurat cu o papuasha. sa raza la margelutse colorate.
    la pariu ca are i-pad.
    si tu suspini
    :))

    • la mine in casa nu o sa existe niciodata ceva produs din bubele de pe creieru’ lu’ stiv giobz…..nu atata timp cat sunt in viata si pot lupta la dreptul orisicui de a fura,cracka,downloada,shareui in liniste si pace……

Lasă un răspuns

