Bancuri…


Azi am auzit niște faze foarte hilare.

-romanii joaca fotbal…..

-ultrasii bosnieci care-i faceau tigani pe romani…….

Despre allmostakillah

i hate stupid animals,such as:humans,unicorns and dolphins
Acest articol a fost publicat în parerea mea și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Bancuri…

  1. cristean zice:

    io cand le-am vazut, nu le-am considerat hilare. le consider acum, dar poate din alt motiv. mi se par hilare prin comparatie cu situatia ca SI eu le-am vazut, pierzand, astfel, timp cu care poate as fi facut ceva important pentru viata mea (suicide included).

    • mah acum ca sa fiu cinstit,io de uitat atent nu m-am uitat…ca era intr-o fereastra mica si fara sonor….aveam trebi mult mai importante,pe italia 1 era „asterix si obelix la olimpiada” si „asterix si obelix impotriva lui cesar”…probabil de asta m-am gandit ca e hilar…ca eram deja bine dispus….

  2. inahinah zice:

    cine va pune, mah, bah, sa va uitati la meciurile astea?
    mici, perversi si masochisti.

    • n-ai cum sa ne intelegi…e la fel cu voi care mergeti si va cumparati 2 perechi de pantofi deodata chiar daca mai aveti 34 perechia acasa dintre care 4 cutii nu le-ati deschis niciodata ……

  3. inahinah zice:

    ie-te ca in cazul meu mergea ca unsa replica „ce sa-ti spun, ca voi mare cacat ati facut aseara cu statele unite”.
    da?
    p.s. io-s microbista, nene, nu cumparatoare de pantofi.

  4. inahinah zice:

    vai de mine si de mine. de la bere ti se trage, pe onoarea mea. fuse amical cu pumele mele, bre.
    🙂

Lasă un răspuns

