:)


Yap….nevasta-mea a mai facut un an….musafirii au plecat intre timp…nepoata-mea e o dulceata….hmmm……..

life is kinda……hmm……nice……..

via Mercymevideo

Despre allmostakillah

i hate stupid animals,such as:humans,unicorns and dolphins
Acest articol a fost publicat în parerea mea și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la :)

  1. inahinah zice:

    v-ati betsivit?
    atsi mancat?
    v-ati veselit?

    • o sa incerc sa iti explic in mod simplu si democratic in sistem binar….
      bere,bere,bere,vernaccia,bere,greco di tufo,greco di tufo,bere,fanta,bere,friptura mixta cu cartofi la cuptor(ca e post),bere,bere…hmmm…acum am o bere in dreapta da’ nu pot sa beau ca tre’ sa va scriu voua…in pana mea……

Lasă un răspuns

