Entran forte(guest post)


Coşmarul unei nopţi de primăvară.

Cică dacă n-ai noroc la bani, ai noroc la femei… Da, dom’le. Pfuai, ce dezastru! Asta am visat azi-noapte. Colegele mele de birou se făcea că s-au aliniat şi mi-au zis “tocmai ţi-am pus sculativ din ăla în bere. Hai, ai 10 minute să alegi!”. Ce Golgotă! Muream de puulă sculată şi, ca măgaru’ lu’ Buridan, nu eram în stare să mă decid care dintre ele era mai puţin naşpa. Vă spun, o catastrofă! Într-un final, m-am trezit, tocmai când găsisem soluţia în vis şi mă duceam peste băieţii de la IT cu un plan care sigur avea să-l nemulţumească pe cel puţin unu’ dintre ei, la cum îi ştiu eu. Sper că dacă n-ai noroc la femei, ai noroc la bani. M-am dus să joc la loto. Ţineţi-mi pumnii!

Dialoguri celebre marca Cristean

Despre allmostakillah

i hate stupid animals,such as:humans,unicorns and dolphins
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

