zzz zzzzz


Stau trantit pe spate si mi se-nchid ochii de somn si/sau de plictiseala chiar daca la teveu astia dau ”Madagascar-happy new year”.Mda……mos craciun+pinguini=love.Oricum,desenul asta animat m-a facut sa ma gandesc la documentarul ala de o ora pe care l-am vazut la pranz pe discovery.Ala cu top tenu’celor mai misto arme automate inventate de oameni.Nu ma intrebati care-i legatura ca eu nu sunt Gregorie Casa ca sa stiu cum imi functioneaza creierul.
Revenind.Nu stiu daca sa-mi fie frica sau scarba pentru modul in care se manifestau realizatorii filmului,sau sa-mi fie mila pentru bietii bipezi posesori de liber arbitru care sunt incantati de cat de misto sunt instrumentele de omorat alti bipezi posesori de liber arbitru incat sa faca un top al lor bazat pe viteza cu care poti ucide,distanta de la care o poti face si numarul de victime facut de-a lungul istoriei respectivelor jucarii.
Daca imi amintesc maine o sa fac un chestionar ca tare-s curios care e arma de ucidere in masa preferata de voi….milosi crestini.
p.s.daca descoperiti ceva erori in textul de mai sus,haideti sa ne facem ca nu vecem pentru ca am literele de pe telefon enorm de mici si ingramadite in comparatie cu buricele degetelor infim de mari…..hmm….sau invers.
Somn dulce…..la mine au aparut tantarii.

Despre allmostakillah

i hate stupid animals,such as:humans,unicorns and dolphins
Acest articol a fost publicat în nokia stuff și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la zzz zzzzz

  1. arma de ucidere in masa preferata de noi, crestinii? pai… americanii…

Lasă un răspuns

