Hilfe!


Am nevoie de ajutor din partea prietenilor.

Vreau sa ii fac o surpriza neveste-mii.Problema e ca si eu si ea avem locuri de munca destul de solicitante.Ce ar trebui sa spun colegilor/clientilor ca scuza pentru ca am lipsit 4 zile de la munca?

1.am fost bolnav

2.am sarbatorit „inaltarea”

3.altele(spuneti in comentarii)

Multumesc.

Despre allmostakillah

i hate stupid animals,such as:humans,unicorns and dolphins
Acest articol a fost publicat în parerea mea și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Hilfe!

  1. 3. am facut love 4 zile fara oprire. rezultatul: admiratie si invidie. 😀
    ce e mai bun decat adevarul? :)) :)) :))

Lasă un răspuns

