Interesant….


…pentru mine cred…..
Tocmai am observat ca nevasta-mea poate lua comanda la o masa de 6 persoane(vinuri+mancare)fara sa scrie nimic.Eu,pe de alta parte,nu-mi amintesc nici macar ce am in paharul din fata mea…….pahar comandat de mine si adus de ea…….bineinteles fara sa noteze nimic in carnetelul de comenzi.

Despre allmostakillah

i hate stupid animals,such as:humans,unicorns and dolphins
Acest articol a fost publicat în nokia stuff și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Interesant….

  1. damn!!! O_o… e clar ca eu m-as pierde dupa „buna ziua, as dori… la bla bla bla bla bla lalalala bla bla…” n-am fost niciodata atenta la detalii pt ca nu imi place sa imi incarc memoria (si asa pe duca). in schimb sotia ta: oau! dublu oau! triplu oau din moment ce am intalnit si persoane care iau notite pt 2 cafele…
    felicitari Doamna Allmostakillah!

Lasă un răspuns

