OPTservatii….(suna mai bine ca „PATRUservatii”)


1.Azi am aflat ca guma de mestecat face rău.Foarte rău.Nu pentru ca nu e biodegradabila(ceea ce chiar nu e) sau pentru ca iți deformează maxilarul(ceea ce chiar nu știu).Si nu cauzează atât planetei cât mai mult mie.De fiecare data când încerc sa o scuip pe jos….jeap-jeap!…doua bucăți după cap de la nevasta-mea.

Si pentru ca tot veni vorba de scuipat,o întrebare de ordin tehnic pentru fanele mele:vi s-a întâmplat vreodată sa scuipați guma la cosul de gunoi ( 😉 ) și sa va treziți după jumătate de ora cu ea lipita-n cap pentru ca o mestecați de o ora cu tot cu un fir de par bastard?Mie a început sa mi se întâmple din ce în ce mai des.

2.Rumenienii au cucerit Europa.Hai poate nu toata Europa ci doar Italia.Bine poate nu chiar toata Italia da’ Florența în mod sigur….Bine,bine…hai sa zicem ca nu toata Florența ci doar supermercatul de unde fac io cumpărături.Încercam timid,cu apăsări timide de taste și cu înjurături timide în coltul gurii sa cântăresc niște roșii și niscaiva castraveți(în număr total de doi)la cântarul ala sukar din aprozarul mai sus menționat…cântar care făcea ca toți dracii și scuipa etichete scrise pe jumate și întoarse pe dos și imposibil de trecut prin cititorul de coduri de bare.Etichete pe care eu le lipeam conștiincios,în ordine aleatorie de ecranul respectivului cântar posedat de toți demonii paradisului.Ce-ai bah,ej nebun!!!!M-a ginit românca.Aia de matura pe jos prin magazin.S-a apropiat tiptil și mi-a șoptit pervers pe la spate,în cea mai romanesca cu putința limba italiana pe care mi-a fost dat sa o aud în ultimii 6 ani,”sunt cosuri de gunoi pentru hartiile alea….„.Io i-am răspuns ca poate ar trebui sa mature înspre zona unde au birouri maiștrii depanator-meșteșugărești a aprozarului și sa facă un pustiu de bine și bieților oameni care lasă salariile la ei în fiecare sâmbăta.A mai zis ea ceva da’ eu am aruncat o privire la ceas și am decis ca am foarte multe șanse ca,datorita orei înaintate și chefului meu de a ieși la băut în seara asta,ea sa fie ultima persoana cu care interacționez azi și risc sa îmi încalc principiul strămoșesc pe care l-am inventat io din moși strămoși…..și anume sa nu ma duc la culcare nervos.Asa ca am zis „pas!”

3.Se pare ca asta a fost ultima data când zic „pas!”.Cel puțin online.Reuters mi-a dat o știre care m-ar putea costa miliarde de dolari.Se pare ca nenii patroni de la Fulltilt poker,Pokerstars și Total poker au furat niște bănuți de la oameni și/sau de la stat.Nu mult…..3 bilioane(scriu în litere pentru ca habar nu am câte zerouri are bilionul.Știu câte găuri are biliardul… nu câte zerouri are bilionul).Zic ca m-ar putea costa câteva miliarde pentru ca exact cifra asta aveam io de gând sa o câștig jucând poker pe platformele lor.Nasol!Nici măcar în delapidatorii cinstiți și cu acte-n regula nu mai poți avea încredere.S-a dus pvlii de suflet lumea asta……

4.La coltul blocului meu am niște romanians din aia cu doi de „R” la început.Nu va așteptați la povesti de succes gen „Românie te iubesc”,”Proteve te iubesc”sau”dansez pentru ma-ta” ca nu e.E aceiași poveste patriotica de 15 ani încoace.Jme’ de jme'(doua bucăți complete de mâini și picioare,în deplinătatea funcțiilor motorii)stau tolăniți pe banca și joaca table.Piranda(una bucata purisanca completa de toate membrele și buna de munca)sta în genunchi,într-o poziție contemplativa gen mama sfânta a lu’ Isus și binecuvântează trecătorii în schimbul unei monetine.Azi am avut noroc si am prins-o la încheierea programului.Exact când treceam pe lângă ea s-a hotărât ca ii ajunge pe azi,și-a strâns catrafusele și jur ca s-a ridicat în picioare,a scos un celular pe care l-am recunoscut ca fiind un LG U990 și și-a sunat șeful.Uamini năcăjâți…..

Despre allmostakillah

i hate stupid animals,such as:humans,unicorns and dolphins
Acest articol a fost publicat în parerea mea și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la OPTservatii….(suna mai bine ca „PATRUservatii”)

  1. 1. amuzant. nu, nu mi s-a intamplat ever faza cu guma.
    2. si ce daca iegzista cos de gunoi pt alea?!
    3. lasa ca o sa castigi la loto 4 din 69 or somethin’. just don’t lose hope!
    4. sa-i futa dracu’!!!!!!!

Lasă un răspuns

