SCURTACIUNI(NU STiu de ce am caps lockul blocat…tre sa vb cu nevasta-mea maine)


1.O prietena are probleme cu ceea ce ea numeste un „barbat”.In numele Asociatiei Internationale a Barbatului declar ca susnumitul nu mai este membru a acestei asociatii si nu vrem in nici un fel sa fim asociati cu numele acestui individ.Deasemeni legitimatia de barbat a acestui individ a fost retrasa in mod irevocabil si nelimitat.

2.Sunt sigur ca pana acum cei ce ma cunosc cat de cat stiu parerea mea despre romani/Romania.Astazi mi-am dat seama cat de insignificante au ajuns aceste doua notiuni pentru mine.La radio vorbea o romanca in italiana si a vorbit saraca vreo dou’j de minute si eu tot nu mi-am dat seama ca e romanca chiar daca toti colegii mei insistau.Deci am inceput sa ii ignor atat de mult incat nici nu ii mai bag in seama cand sunt in direct  pe la radio sau televizor.

3. Muncesc ca un disperat de doua saptamani de nici nu am timp sa imi fac barba……

cica asta este proba cu ajutorul careia m-a renegat nevasta-mea……..si restul lumii civilizate.

Despre allmostakillah

i hate stupid animals,such as:humans,unicorns and dolphins
Acest articol a fost publicat în parerea mea și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la SCURTACIUNI(NU STiu de ce am caps lockul blocat…tre sa vb cu nevasta-mea maine)

  1. inahinah zice:

    tu sa fii sanatos, ca tastaturi se gasesc.
    p.s. ce mimoza te dai tu cu barba aia „neglije”.
    :))

Lasă un răspuns

