Mvaaaai saracu’!!!!!!


Moama ce eronat m-am dus.Mama ce gluma proasta mi-a jucat destinul de m-a făcut sa deschid sopcastu’ pe Antena1 exact când și-a revenit „acces direct” din pauza publicitara.Am prins la marele fix când idioata aia de prezintă fantasticul show educativ declama cu afect în glas cum ca nenea ala care e în momentul asta în direct(n.r. Razvan Ciobanu)a trăit 2 ani de iad înecându-se în consumul de cocaina și alcool din cauza falimentului casei lui de moda(cred).Ati avut vreodată impresia(voi ăștia de chiar stați și va uitați în gura aleia săptămânal sau lunar sau anual cum pana mea are ea emisiune)ca tipa asta jurnalista a înțeles totul pe dos?Eu cred sincer ca de fapt faimosul creator de moda (îmi para rău ca nu am tasta pentru ironie și nici diacritic pentru sarcasm pe tastatura)a dat faliment pentru ca s-a apucat de consumul excesiv de droage și alcool.

Parerea mea!

Despre allmostakillah

i hate stupid animals,such as:humans,unicorns and dolphins
Acest articol a fost publicat în parerea mea și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Mvaaaai saracu’!!!!!!

Lasă un răspuns

