Ora de religie


Doar nu credeati ca o sa scapati,nu-i asa?Tocmai azi cand sunt in concediu fortat pana luni.Doua intrebari mi-au venit spontan in minte.Azi.Pe neveu.

Prima are legatura,sau,mai bine spus, a fost indusa in subconstientul meu de festinul pe baza de porc de azi sau,in general,de caracterul meu gurmand.Daca imi amintesc bine,dupa faimosul episond biblic ramas in instorie ca „episodul cu marul si sarpele” duamne-duamne a decis sa ii dea afara din casa pe colocatarii pacatosi si,ca pedeapsa,le-a ordonat …printre altele….sa isi rupa spatele cu munca campului ca sa poata face si ei matu’ patrat la sfarsitul zilei.Cuvantul cheie de azi e:pedeapsa.Perplexitatea mea este urmatoarea:de ce aproape toti crestinii de pe planeta considera necesar ca inainte de fiecare masa sa isi impreuneze mainile si sa „multumeasca” personajului invizibil si(pana in momentul de fata cel putin)nedemonstrabil pentru ruptura asta de sale si pentru faptul ca ia silit sa planteze cartofi sau (in unele versiuni de jocuri pe computer-jocuri create in mod magic tot de dumnezeu….sau cel putin inspirate de duhul lui[sarcasm])oi si chiar caluti sau ponei in loc sa stea trantiti pe spate sa molfaie un mar cu sticla de bere langa ei in timp ce se uita la un meci in care alti 22 de crestini alearga ca bezmeticii dupa o piele de porc umpluta cu aer?

A doua intrebare e mai adanca.In ultimii …’si ceva de ani am fost pus in situatia de a asista la momente tragice cum ar fi moartea cuiva apropiat fie el prieten sau familie.Cateodata am luat-o la modul personal…cateodata nu.Daca coroborez asta cu miile si miile de copii/femei/barbati nevinovati care mor in fiecare secunda in gradina lu’ duamne-duamne(cuvantul cheie de azi este:nevinovat) imi rasare in minte urmatoarea intrebare:

Cate persoane nevinovate este dispus d-zeu sa sacrifice pentru a ma face sa cred in el?Nu ar fi fost mai simplu sa faca doi pasi inapoi si sa abordeze chestia asta din unghiul mai rational,si anume sa se arate pur si simplu si sa imi dea doo palme?Stati linistiti ca asta nu o sa se intample niciodata.Si stiti de ce?Pentru ca dumnezeu este mult…dar mult…mult mai egocentric decat mine.

Despre allmostakillah

i hate stupid animals,such as:humans,unicorns and dolphins
Acest articol a fost publicat în de Doamne-ajuta! și etichetat , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Ora de religie

  1. inahinah zice:

    te-ai adancit in trebi profunde, bro.
    si mai esti si revoltat.
    plus carnea de porc si concediu si berea si barba si caps-lock-ul….

  2. dirijer zice:

    Eu as zice asa: Carnea de porc = colesterol (o palma). Respirarea gazelor de esapament ,= toxine (doua palmi) .Legume cu azot, (excludem castravetii ca aia-s pumn) = toxine (trei palmuri) .. Mai stai pe picioare?:)))

Lasă un răspuns

