puncte,puncte,puncte


Buna seara.

La tăţi.

Ieri mi s-a intamplat o chestie foarte misto.Era seara….hmmm…cam pe la a 6 bere la halba sa tot fi fost.Cand deodata apare langa berea mea o familie de prieteni compusa din urmatorii indivizi:o ea japoneza,un el italian si un copil de 9 ani geniu poliglot/filozof/artist/cel mai cool copil pe care l-am cunoscut io….copil care din pamant din iarba verde m-a intrebat daca am auzit de „enter sandman” sau „one”.

Dupa ce mi-am cules mandibula de pe jos si i-am dat timp vreo 10 minute sa joace assassin creed pe telefonul meu,l-am intrebat de unde a auzit el despre chestiile astea si mi-a raspuns ca tatal sau il educa in timpul vacantei de vara si cam asta invata el zilele astea.Partea cea mai misto e ca e innebunit dupa rockul clasic.Partea nasoala nu e……..

Azi mi s-a intamplat o chestie foarte misto.In timp ce stateam in mijlocul unui camp si munceam pe rupte sub un soare parsiv care producea ultraviolete in valoare de 32 de grade celsius,La emitatorul radio din dotare(emitator menit sa ne ajute la petrecerea timpului util de munca cat mai usor) se aude urmatoare stire:”la cassazione”,care e un fel de aia de dau legile p-aci….a decis ca de azi nu mai prezinta faradelege cultivarea marijuanei pe terasele balcoanelor.Atat!Nu poate fi exprimata cu modalitatile de exprimare la dispozitia rasei umane sentimentele provocate de o asemenea stire.

Later dudes….

Despre allmostakillah

i hate stupid animals,such as:humans,unicorns and dolphins
Acest articol a fost publicat în nokia stuff și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la puncte,puncte,puncte

  1. cristean zice:

    de ce later, te-ai dus sa cauti seminte? oricum, big up sau cum s-o zice. e o veste mare pentru familie si prieteni. pentru prostii ca mine, care-au ramas acasa, nu stiu…

  2. dirijer zice:

    Laasa mai Cristeane ca si acasa e bine,vorba cantecului: Iarba verde de acasa……..:))

  3. dirijer zice:

    Chiar ma, Killaru nu mai zice nimic…..Sigur studiaza gradinaritu la ora asta…

Lasă un răspuns

