Sometimes….they come back…….


Nu intereseaza pe nimeni ca am fost la mare cu cortu’ ca am petrecut neste timpuri minunate si ca de cand m-am intors am baut mai mult decat am muncit si mi-a fost lene sa scriu si m-a durut in………cot de voi,asa ca o sa trecem la lucrurile cu adevarat importante.

M-am intors.

LATER EDIT

Rau am facut ca m-am intors caci imi dau seama ca LUMEA s-a facut parca si mai rea.Double standards cum zic americanii la orice colt de strada.Urat……Daca o gagica se culca cu foarte multi barbati e curva dom-le si nu mai poate lumea de sexul ei…daca un barbat face treaba asta deodata devine gay……Rusine!

LATER LATER EDIT

Fuck nokia,fuck wordpress app for nokia si fuck sistemistii vostri(cu siguranta romani) care pentru ca nu au putut sa rezolve bug-ul din pagina de start a aplicatiei pentru symbian au retras pur si simplu aplicatia de pe piata…..hmm…Rusine II !

Despre allmostakillah

i hate stupid animals,such as:humans,unicorns and dolphins
Acest articol a fost publicat în parerea mea și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Sometimes….they come back…….

  1. cristean zice:

    bine revenisi. candva, am sa-ti spun o poveste despre nokii

  2. bine c-ai venit tu, ca sa plec eu…. :)))))))))))))))))))) ce sa zic musiu… bine ca n-am smartfon… sau cum ii zice… 🙂 hai sa ai o saptamana faina si sa auzim de bine! 🙂

Lasă un răspuns

