Iesirea din dulap.


Ca marea majoritate a romanilor provin şi eu dintr-o familie credincioasa şi am fost crescut în sânul primitor şi ocrotitor al bisericii.Ştiu ca e posibil ca doctrinele acestei religii sa fi avut de-a face cu concepţiile mele etice sau e mult mai probabil sa ma fi născut cu ele implantate adânc în creier ca urmare a unei semnături genetice moştenite în urma a milioane de ani de evoluţie şi…..va jur…..ca încerc sa fiu o persoana buna şi încerc sa am o existenta armonioasa….doar ca….hmmm…….nu pot sa cred ca exista Odin.
Am încercat sa ii spun mamei…familiei mele acest lucru sperând ca voi găsi suport şi înţelegere şi în schimb mi s-a spus ca e „doar o faza prin care trec„,sau ca „poate sunt supărat pe Odin pentru ca nu îmi îndeplineşte dorinţele mele egoiste” sau ca „dacă vom sta împreuna ca o familie unita şi ne vom ruga sau poate…doar poate dacă vom sacrifica o capra Odin îmi va lumina calea”doar ca eu…toată viata mea nu am văzut nici măcar o proba concreta despre existenta Asgardului şi sfânta scriere Elder Edda e plina de contradicţii care îmi înceţoşează mintea şi mai mult.
Am trăit mult prea mult cu aceasta greutate pe suflet şi în sfârşit am decis sa ies la lumina…în public şi sa declar ca sunt un Anodinist.Nu a fost o decizie uşoara,şi deja am pierdut prieteni apropiaţi…prieteni care mi-au spus ca deja sunt condamnat ca sufletul meu sa ardă pe vecie în Helheimr dar nu prea îmi mai pasa acum.Sper doar ca voi mai găsi persoane acolo….afara…care îmi împărtăşesc gândurile şi poate împreuna vom reuşi sa umplem golul din inimile noastre.
Va mulţumesc.

Despre allmostakillah

i hate stupid animals,such as:humans,unicorns and dolphins
Acest articol a fost publicat în de Doamne-ajuta! și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Iesirea din dulap.

  1. cristean zice:

    Io cred ca buda exista. Am fost io mai devreme.

Lasă un răspuns

