Madalina


E o fetita cuminte Madalina.Inocenta chiar.Madalina vrea sa fie prietena mea…pentru ca „cred(e) ca avem multe in comun…”.E greu sa gasesti o persoana ca tine pe facebook.De obicei cand gasesti un asemenea suflet pereche il iei de barbat/femeie.Asa ca e lesne de inteles curiozitatea mea.


Sunt eu atat de greu de inteles?Am falit eu in a ma picta in ochii vostri?Sunt eu pentru voi doar un biet superficial ascultator de manele si rap,necititor de nici o carte,scriitor de hieroglife pe facebook,iubitor de poze cu mine insumi facute de mine insumi pentru mine insumi?Par eu un fan inflacarat al Universitatii Craiova?

Despre allmostakillah

i hate stupid animals,such as:humans,unicorns and dolphins
Acest articol a fost publicat în din invataturile lui Killah catre copiii lui și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Madalina

  1. Black Magic Woman zice:

    cum naiba are paishpe ani si e sposata?! si nici un libro? si face poze artistice? da… adica la varsta aia crezi ca le poti face pe toate, mai putin sa citesti…

  2. julika zice:

    io mai observ si altceva: ca donsoara stie sa scrie fiecare cuvant cu ultima litera dublata. bine, nu stiu de ce stie ea sa scrie asa, dar ma gandesc ca tu, avand atat de multe in comun cu ea, o sa ma lamuresti. riiiight, killare?

  3. Annabelle zice:

    Look at the bright side: poti inca sa o mai cresti cum vrei tu sa fie 😀

  4. crisuadi zice:

    Am intalnit si eu una pe wordpress care a facut curat toata ziua in folderul cu poze si era rupta de oboseala ! ! Cred ca e una si aceeasi , tot 14 ani avea .
    N-am mai ras asa de bine , de mult timp ! 🙂

    • mda….intotdeauna am sustinut ca la instalarea unui modem in locuinta proprietate personala ar trebui sustinut un examen de cultura generala si un test IQ eliminatoriu….nimeni nu asculta insa…..damn!

  5. crisuadi zice:

    La carti , Nici Una , a crezut ca tre’ sa dea numele unei carti scrise de ea… Ea n-a apucat sa scrie niciuna .

  6. animal00 zice:

    esti rautacist ma. Astea de 14 ani sunt bune de crescut

Lasă un răspuns

