oh…fuck!


Chiar daca m-am intors de la mare tot mai am concediu pana pe 5 septembrie Trebuie sa incep munca luni dimineata.

LATER EDIT(dupa ce m-am mai racorit):
Loialitate?Fuck loialitate.Am fost un prost ca am raspuns la telefon cand am vazut ca e de la birou dar faptul ca am raspuns la intrebarea „scuza-ma ca te deranjez,esti la mare sau esti acasa fara nimic de facut?”cu „neah…m-am intors alaltaieri si acum stau in casa si lenevesc” demonstreaza faptul ca sunt un imbecil.

Despre allmostakillah

i hate stupid animals,such as:humans,unicorns and dolphins
Acest articol a fost publicat în parerea mea și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

