Iubita conducatoare a inimilor noastre,inflacarat drapel si mandru viitor(sau cum pula mea era)


Mah,mie nu mi-e dor de Nicolae Ceausescu si nici macar de Elena.Dar ma uit acum aici si ceva nu se leaga.Exact!E din nou vorba despre modul de cacat de-a face a romanului barsan.O tanti jurnalista de vreo 30 de anisori se indoieste de titlul de academician al doamnei Elena deoarece un primar de la Petresti a produs o proba cum ca ea ar fi ramas repetenta in clasa a IV-a.O jurnalista care avea vreo 9-10 ani la revolutie.Care nu a auzit vreodata 2 vorbe din gura Ilenutei.O tanti jurnalista se indoieste de treaba asta in 2011,intr-o lume unde genii sar cate 7 clase si intra direct in ultimul an la facultate la 14 ani sau genii care au picat nu stiu cate materii dar tot au reusit sa produca o bomba atomica ceva acolo.Ca sa nu mai spun ca habar nu am de ce au ocupat o seara intreaga cu subiectul asta si mi-e prea lene sa caut pe google ca sa vad daca nu e vreo aniversare ceva.
P.S. Eu am ramas odata corigent la chimie.
LATER EDIT:

Nu sunt sigur daca poza are vreo legatura cu postul doar ca mi s-au parut amuzante unele sinime din dex la cuvantul roman pardon,om.

Despre allmostakillah

i hate stupid animals,such as:humans,unicorns and dolphins
Acest articol a fost publicat în parerea mea și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Iubita conducatoare a inimilor noastre,inflacarat drapel si mandru viitor(sau cum pula mea era)

  1. Annabelle zice:

    Hmm, I never thought Dex was a resource of high quality humor. Thanks 😀

Lasă un răspuns

