Reguli


Ce ti-e si cu proverbele si zicatorile astea mah……Nu cred ca exista niste tampenii mai uriase ca indoctrinarile cretine ale unuia sau unora in mintea unor prosti.Si faza si mai misto e ca atunci cand unu’ ca mine aude cretinul…hmmm….cretizand….si ii demonteaza proverbul cretin si ii propune sa si-l faca sul si sa si-l bage-n cur….pe lat…..apare o explicatie.Intotdeauna exista o explicatie.Aaaa….pai asta e exceptia care confirma regula.Pai nu?Pai da.Daca la 2 milioane de materializari ale „regulii” avem 20 de milioane de exceptii inseamna ca…hmm…..inseamna ca probabil misterioase sunt caile Domnului…nu stiu…..zic si io.Da’ romanu are proverbe si zicatori si are o gramada de exceptii care nu fac altceva decat sa intareasca reguli.Ca doar de asta e considerat romanul geniu.Nu degeaba am fost NOI cei ce,in 1956 am inventat primul rucsac.
Ma dispera o idioata cu rabdarea asta care cica e atuul oamenilor inteligenti.eu nu am rabdare deloc dar am un IQ mult peste medie chiar daca habar nu mai am care e primul sau al treilea principiu al termodinamicii.Poate sunt exceptia care intareste regula.Poate ca mie mi-a fost dat mai mult IQ decat celorlalti tocmai ca celor fara rabdare sa le ramana mai putin si in felul asta sa se intareasca regula….cine stie……
Acum ma chinui sa gasesc exceptii la urmatoarele reguli:
-nationala Romaniei la fotbal e mai buna decat cea a Frantei.
-Romania se califica de fiecare data la mondiale si la europene
De regula omu’ harnic isi construieste vara spital si iarna clinica homeopatica(sa nu uitam ca sunteti totusi o natiune inca foarte crestina si nu degeaba a dat D-zeu memorie picaturilor de apa…dar asta e alta poveste).Si regula asta e foarte importanta si cum putem noi sa o intarim mai bine decat inchizand niste spitale ca sa strangem vreo 250 milioane de euri ca sa construim o arena.Nationala pe deasupra.Sa se vada in high definition pe zecile de camere de ultima generatie cum sar mandre patrioticele brazde stramosesti sub copitele crampoanele gladiatorilor nostri.Pentru ca zicala stramoseasca zicea despre paine si circ nu despre paine,spitale si circ.
Intre timp nationala mea a jucat in orasul meu si s-a calificat chiar aici.Cu punctaj de record si cu vreo 2 etape inainte de final.Cine stie….o fi vreo regula nescrisa…..sau mai mult ca sigur v-au furat arbitrii.

Despre allmostakillah

i hate stupid animals,such as:humans,unicorns and dolphins
Acest articol a fost publicat în parerea mea și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Reguli

  1. cristean zice:

    Praf. Un meci praf. M-as fi enervat, noroc ca eram si eu praf cand l-am vazut.

Lasă un răspuns

