Muzici(ce se-ntampla in mintea afumata?)


Eu ma feresc cat pot sa compun muzica cand sunt drogat.De fapt eu nu compun muzica nici macar cand sunt treaz si constient.O fi avand de-a face cu lipsa mea de talent.Oricum sunt sigur ca in 2001,dupa ce am fumat toata marijuana din lume am facut videoclipul asta:

Despre allmostakillah

i hate stupid animals,such as:humans,unicorns and dolphins
Acest articol a fost publicat în muzical-artistic-lautaresti și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Muzici(ce se-ntampla in mintea afumata?)

  1. Black Magic Woman zice:

    mi-e frica… 😦

  2. Annabelle zice:

    Asta nu e muzica ma, e o calatorie in absolut.

  3. nightmare zice:

    eheheheh ….cred ca ai fumat si marijuana de pe Nibiru si acu’ vrei sa ne atentionezi de 2012 si de inversarea polilor magnetici ai Terrei !!!!….))))))

Lasă un răspuns

