Devirusare


Avand in vedere starea de cacat in care ma aflu,cat de sigur credeti ca e pentru computerul meu sa ma apuc acum sa dezinstalez Kaspersky-ul care imi da probleme de cateva zile(pentru ca .dll-ul pe care l-am modificat ca sa transform licenta de 30 de zile in una de 3600 de zile ii apare ca virus si se inchide singur automat)si sa instalez noul Gdata internet security pe care l-am „cumparat”?

Despre allmostakillah

i hate stupid animals,such as:humans,unicorns and dolphins
Acest articol a fost publicat în dileme și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Devirusare

  1. julika zice:

    pai, fa treaba asta dupa ce te duci inapoi la bar ca sa-ti iei medicamentul pentru durerea de cap. ;;) ti-am explicat si-n postu` anterior.

Lasă un răspuns

